امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان: به گزارش خبرنگار ما از بهبهان- در این راستا پوشش خدماتی درمانی توسط ۳پایگاه شهری و ۳ تیم کمکی از پایگاههای جاده ای از شهر سردشت ،شهر تشان  دهستان لنگیرات و روستای آب امیری توسط پرسنل مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده  علوم پزشکی بهبهان انجام پدیرفت.
همچنین کمپ گروه رفتگران طبیعت بهبهان درتاسوعا و عاشورای حسینی در میدان شهید جوانمردی مستقر، وتلاش برای فرهنگ سازی تولید زباله کمتر، و همچنین جمع آوری زباله در مسیر عزاداران حسینی و پاکسازی معابر را به اجرا گداشتندگروه مردم نهاد و بسیار فعال رفتگران طبیعت دربهبهان همچنین با توزیع کیسه پارچه ای بین مردم به فرهنگ سازی محیط زیستی همت گماشتند. نیروهای انتطامی بهبهان نیز کمافق السابق با استقرار نیروهای خود درمحل امامزادگان سه گانه بهبهان و در مسیر عزاداران ضمن شرکت و همراهی در مراسم، نظم و انضباط  لازم را برقرار نمودنند.
طرح ساماندهی ترافیکی در محدوده اجتماع عزاداران امامزادگان ثلاثه بهبهان نیز توسط راهنمایی و رانندگی شهرستان به اجرا درآمد که نقش بسزایی در برقراری نظم ایفا نمود.همچنین مدیران دولتی در بهبهان از حضور مدیران بهبهانی که درسطح کشور از مناصب مهم برخوردارند کمال استفاده را نموده و از انان درجهت اعتلای و پیشرفت بهبهان یاری جستند.
برهمین اساس محمد حری فرماندار بهبهان در دیدار با جواد شکرخواه معاون برنامه ریزی  ستاد اجرایی فرمان امام ،پیگیر جذب اعتبارات جهت انجام پروژه عمرانی شهرستان بهبهان گردید.
همچنین مسیولان و معاونتهای دانشکده بهبهان  نیز از فرصت حصور محمدرضا شمسایی مشاور عالی وزیر نفت در زادگاهش بهبهان، بهره جسته و از وی درخواست نمودنند کماکان با رایزنی ها درسطح کلان به پیشرفتهای عمرانی ودرمانی  شهرستان بهبهان مساعدتهای لازم را مبذول دارد. 

خبرنگار بهبهان – محمد خلیجی//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد