امروز

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح جزئیات خبر گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهر منصوریه بهبهان لذا شناسایی و دستگیری فوری سارقان در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بهبهان با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شیوه های نوین جرم در کمترین زمان ممکن، هویت سارقان و محل اختفای آنها و احشام مسروقه را در یکی از استان همجوار شناسایی کرده و بدون فوت وقت ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت دستگیری سارقان و کشف احشام مسروقه به استان همجوار عزیمت نموده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ۲سارق حرفه ای و سابقه دار عامل آن سرقت را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این عملیات که به درگیری مابین پلیس و سارقان انجامید تعداد۲۳ رأس احشام مسروقه و همچنین خودروی استفاده شده در امر سرقت کشف و ضبط شد و مقداری موادمخدر و همچنین تعدادی البسه نظامی نیز در خودروی سارقان کشف گردید.
سرهنگ عزیزی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه آن متهمان به مرجع قضایی معرفی شده اند خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر سرقتهای احتمالی آن متهمان در دستورکار می باشد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد