امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوا؛ رییس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفاروستایی خوزستان گفت: با برپایی غرفه در نمایشگاه هفته دولت گزارشی از اقدامات جهادگران شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در راستای آبرسانی به روستاها به بازدید کنندگان ارایه می شود.

دانیال احمدی ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت فرصتی مناسب است تا اقدامات کارکنان خدوم شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در سطح استان که با وجود همه محدودیت ها طی یکسال گذشته تلاش بی وقفه در آبرسانی به اهالی شریف روستایی داشته اند به نمایش گذاشته شده و تشریح شود.

احمدی بیان کرد: سیلاب بوجود آمده در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ و ۲ ماه ابتدایی سال جاری بسیاری ازشهرها و روستاهای استان خوزستان را تحت تاثیر خرابی و خسارت قرار داد که در این نمایشگاه فرصتی دست داد تا بخشی از خدمات و رویدادهای سیلاب ارایه شود.

وی اظهار کرد: در این مدت کارکنان جهادی آبفا روستایی خوزستان در کلیه حوزه ها بصورت شبانه روزی به طرق مختلف به مردم سیل زده خدمت رسانی کردند که در این نمایشگاه سعی شد آنچه بر آبفا روستایی خوزستان گذشت به مردم فهیم خوزستان تقدیم شود.

رییس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا روستایی خوزستان یادآور شد: خدمات این مجموعه از گستردگی قابل تو.جهی برخوردار است که ارایه کلیه آنها در قالب نمایشگاه امکان پذیر نیست اما سعی شد با تصاویر مختلف، پخش کلیپ، اینفوگرافی، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری نشست های عمومی با رسانه ها و شهروندان بخشی از آن ارایه شود.

احمدی در پایان تصریح کرد: همه محتوای ارایه شده در نمایشگاه هفته دولت نمایشگر تنها بخشی از زحمات جهاد گونه کارکنان شرکت آبفا روستایی استان خوزستان است.  

انتهای پیام//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد