امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار ما از بهبهان درپنجمین روز از هفته دولت مراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری بهبهان با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرستان برگزار گردید.

این مراسم با افتتاح فاز دوم پارک شهید فضلی نژاد با مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع معادل یک هکتار و بودجه ای معادل ۷۰۰ میلیون تومان آغاز و سپس با افتتاح دیگر پروژه ها از جمله بهسازی، مسقف سازی و احداث باند سبز بر روی کانال برکه خراسبی تا پل شهرداری، افتتاح بوستان محله ای بلوار جانبازان (جاده سیمان) و بوستان مهارت (میدان یادمان) ادامه یافت.

روکش آسفالت کوچه ها و خیابان های درحال اسفالت ریزی شهر، هم از جمله مکانهایی بود که توسط مدیران شهری مورد بازدید قرار گرفت.

حمید ورزشی شهردار بهبهان در مراسم افتتاح این پروژها،که مجموعا ۱۱ پروژه و با هزینه ای بالع بر شش میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است را حاصل تلاش کارکنان و مدیران نواحی دوگانه شهرداری و اعصای شورای شهر و همیاری مسیولان در سطوح شهری و کشوری دانست.
وی اظهار امیدواری کرد با تامین بودجه کافی طرحهای نیمه تمام و دردست اجرای شهرداری بثمر بنشنید.
مهندس ورزشی ، بهبهان را شایسته پیشرفتهای فزونتر دانست و تاکید کرد با تلاش شبانه روزی همه عوامل شهری بسوی اینده ای درخشان به پیش خواهیم رفت.

متذکر میگردد پروژه بهسازی بلور شهیدپیروز با مبلغی بالغ بر سیصد میلیون تومان و تکمیل پل انتهای خیابان ۴۵ متر شهید آباد وتجهیز کشتارگاه دام شهرستان بهبهان نیز از تلاشهای بثمر نشسته مجموعه عوامل شهرداری بهبهان و نواحی دو گانه آن میباشد.

خبرنگار بهبهان: محمد خلیجی//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد