امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طبق قانون هیچ سازمان و نهاد دولتی حق استفاده از نیروهای بازنشسته را ندارد اما متاسفانه شاهدیم به دلایل و توجیهات غیر منطقی تعدادی از مدیران بازنشسته همچنان در وزارت نفت مشغول به کار هستند.

وی گفت: کمیسیون انرژی مجلس در این خصوص به وزیر نفت تذکر جدی داده تا به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان تمکین کند و این عده را از سیستم وزارت نفت کنار بگذارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروها و متخصصان خوبی در بخش نفت و گاز در کشور داریم که نیازمند حمایت هستند.

وی گفت: وزارتخانه‌ها باید به نیروهای متخصص جوان اعتماد کنند و به آنها میدان بدهند تا زمینه بروز استعدادهای نهفته خود را بیابند.

رئیس کمیته قضایی کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: مجلس در برخورد با هرگونه بکارگیری نیروهای بازنشسته جدی است و در این خصوص با هیچ احدی تعارف ندارد.

ناصری‌نژاد افزود: امیدواریم دولت با تکمین به قانون عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته فضا را برای ورود نیروهای جوان و خلاق باز کند.

وی اظهار داشت: نیروهای بازنشسته اگر چه سرمایه کشور به شمار می‌آیند اما لازم است با اعتماد به نیروهای جوان به تربیت نسل جدید مدیران کمک کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد