امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

پیش بینی ترسالی طی ماه های آینده در خوزستان/ لزوم ترمیم سیل بندها

پایگاه خبری تفکر جوان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: وجود مقدس سید الشهدا و حضور این امام در حادثه عاشورا بسترساز حکومت جهانی امام عصر (عج) است؛ این ایام نیز فرصتی بسیار مطلوب به منظور مهیا شدن برای میزبانی از زائران اربعین حسینی تلقی می شود.

وی با اشاره به تلاش همه مسئولان خوزستانی برای عبور از بحران سیلاب اخیر افزود: با توجه به پیش بینی برای ترسالی در ماه های آینده و بارندگی های شدید مسئولان استانی باید نسبت به ترمیم سیل بندهای واقع شده در بستر رودخانه و لایروبی رودخانه ها اقدام کنند تا دیگر مورد سرزنش قرار نگیریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: اگر قاعده آبخیزداری و میزان بارندگی ها در بالادست مدیریت نشود، در پایین دست با مشکل مواجه می شویم.

موسوی فرد با اشاره به الگو بودن شهیدان رجایی و باهنر برای رفتار و سلوک مدیران ادامه داد: اولویت مهم استان آب شرب و فاضلاب است و در محله های گوناگون مشکل فاضلاب و تلاقی آب و فاضلاب داریم.

وی بیان کرد: در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری نیاز به چندین هزار میلیارد تومان برای حل مشکل آب را مطرح و ایشان به رئیس جمهور برای تخصیص منابع مالی برای حل مشکل آب و فاضلاب استان دستور دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: رئیس جمهور نیز به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور تامین این اعتبار را داده است.

موسوی فرد در پایان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به حل مشکل آب و فاضلاب استان همچنین خواستار توجه ویژه استاندار خوزستان به خط دوم غدیر و تصفیه خانه شماره دو اهواز شد.

منبع خبر: خبرگزاری مهر-مرکزخوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد