امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /



معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نشست خبری هیات رئیسه که به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد،گفت: متاسفانه این روزها جامعه پزشکی از سوی مردم مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته و نوک تیز پیکان حمله به سمت جامعه پزشکی است.
مهران ورناصری در ادامه افزود: ما با کمک همکارانمان مجدانه تلاش می کنیم تا از تخلفات پزشکی و ارائه خدمات غیر مجاز جلوگیری کنیم.
وی اظهار داشت: ما در سه ماه گذشته سال جاری ۲۶ مرکز غیرمجاز پزشکی را پلمب کردیم و همچنین حدود ۴۳ مورد تذکر کتبی به دیگر افراد متخلف دادیم و ۳۵ فرد را به تعزیرات حکومتی معرفی کردیم تا به تخلفاتشان رسیدگی شود. و این را بدانید که چشم معاونت درمان در برخورد با متخلفان پزشکی بیدار است.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص نصب کارت خوان در مطب پزشکان گفت: در این باره بسیاری از پزشکان در مطب خود کارت خوان فعال کردند و تعدادی دیگر در حال فعال کردن هستند و بعضی هنوز این کار را انجام نداده اند.
مهران ورناصری در پایان بیان کرد: برای انتقادات و شکایات از پزشکان متخلف و معرفی آنان، مردم می توانند از طریق سامانه ۱۹۰ با ما در ارتباط باشند.

خبرنگار:رضابهداروند//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد