امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /


پایگاه خبری تفکر جوان، به گزارش روابط عمومی، در این دیدار دکتر محمد پاکدل فرماندار شهرستان آغاجاری با تشریح وضعیت این شهر، فراهم نبودن زیر ساخت­های شهری، عدم توسعه کسب و کار و مشکل اشتغال جوانان را مهمترین چالش‌های موجود این شهرستان بر شمرد.

مهندس احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این نشست ضمن تأکید بر نقش و جایگاه منطقه نفتخیز آغاجاری در تولید نفت کشور، رفع مشکلات این شهرستان را از طریق تعامل و تشریک مساعی تمام دستگاه‌­های وظیفه‌­مند امکان‌پذیر دانسته و یادآور شد: رویکرد وزرات نفت کمک به توسعه و عمران شهرهای نفتخیز و تعامل و همکاری با مسئولان امور در این شهرهاست و این شرکت از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر آغاجاری با ارائه فهرستی از اولویت های این شهر برای عمران و توسعه شهری خواهان پیگیری و همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و کمک به اجرایی شدن تدریجی این پروژه ها شدند.

تکمیل تونل و جاده ارتباطی رامشیر- آغاجاری، از سرگیری فعالیت پروژه بیمارستان، ایجاد ایستگاه آتش نشانی شرکتی و راه اندازی موزه نفت در آغاجاری از جمله درخواست های مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد