امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا،یکی از این کارگران که خواست نامش در خبر ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون ۱۶ ماه حقوق و عیدی سال ۹۸ را از شرکت کیسون پیمانکار قطار شهری اهواز طلب داریم و از ابتدای امسال تاکنون مبلغ ۱۳ میلیون ریال به صورت علی الحساب به ما داده شده است.

وی با اشاره به بستن درب کارگاه توسط کارکنان قطار شهری اهواز ادامه داد: صبح امروز مقابل ساختمان قطار شهری اهواز حاضر شدیم اما پس از آنکه نتیجه‌ای نگرفتیم به دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان رفتیم و پس از آن به شهرداری مرکزی آمدیم تا شاید مسئولان راهی برای حل مشکلات ما پیدا کنند.

وی گفت: پارسال تنها ۶ حقوق ما را دادند که آن هم برای تسویه سال ۹۶ بود، این نحوه پرداخت از سوی شرکت کیسون اصلاً عادلانه نیست.

چندی پیش نیز تعدادی از کارگران متروی اهواز مدعی اخراج شدن از شرکت کیسون به دلیل اعتراض به پرداخت نشدن حقوق شدند.

عملیات اجرایی مترو اهواز بهمن سال ۸۵ آغاز شد اما پیشرفت این پروژه پس از گذشت بیش از ۱۳ سال هنوز کمتر از ۳۰ درصد است.

پروژه متروی اهواز از نیروگاه زرگان در شمال شرقی اهواز شروع می‌شود و پس از عبور از میدان‌های اصلی شهر، در منطقه بقایی در جنوب غربی اهواز به انتهای مسیر خود می‌رسد. طول این مسیر بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک کشور ۲۳ کیلومتر و شامل ۲۴ ایستگاه است. این پروژه به ۲ گام دسته بندی و گام نخست آن از فرودگاه تا مصلا با ۶ ایستگاه تعیین شده است.

پروژه قطار شهری اهواز از اواخر پارسال تاکنون به دلیل مشکلات مالی به حالت تعطیل درآمده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد