امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان، به گزارش خبرنگارورزشی ما از بهبهان – دوتیم اهورای بهبهان و مس سونگون ورزقان در سالن علی ابن ابیطالب شهرستان بهبهان اغازگر هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور در سال جاری بودنند.
حضور پرشور تماشاگران تیم اهورا از دوساعت پیش از شروع بازی موجب پر شدن سالن  شده  و  همگی امده بودنند تا تیمشان  را  که از مشکلات مالی رنج میبرد، جانانه تشویق کنند.
حضور مسئولین سیاسی و حمایتهای آنان در کنار شور زائدالوصف هواداران و نیز اسپانر جدید تیم اهورا نوید روزهای بهتر را میدهد.
 با این حال اگر چه در این بازی تیم اهورا چهار گل به تیم مهمان زد اما در برابر ۷گل تیم صاحب نام و سخت کوش مس سونگون شکست را پذیرا شد.
 انجام دیدار افتتاحیه در بهبهان  سبب حضور بزرگان فوتسال کشور دراین شهرستان شدو محمدحری فرماندار بهبهان رسم میزبانی را به نیکی بجای آورد و با اهدا تندیس و لوح به محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ،جابری دبیر کمیته فوتسال و نجفی مدیر عامل تیم مهمان، از آنان تجلیل بعمل آورد. ۷گل تیم  مس سونگون را مهدی جاوید(۳) رضا اقاپور(۲)  و بابک نصیری و ابوالقاسم عروجی  هرکدام (۱) گل به ثمر رساندند.
وچهار گل تیم اهورا توسط سجاد مسیحی (۲) و و رضا شایانپور و مازیارخدارحم پور(۱)بر تور دروازه مس سونگون نشست .

خبرنگار بهبهان – محمد خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد