امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛به گزارش خبرنگار ما از بهبهان،مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری از سد ،نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون با اشاره به تولید ۱۵۰مگا وات برق از دو واحد نیروگاه سد مارون بهبهان این خروجی را عامل تثبیت و پایداری برق در شهرستان بهبهان دانست.

هادی هوشیار در جمع اصحاب رسانه و در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود ،برحفظ و ارتقاء عملکرد مدیریتهای موفق پیشین تاکید گذاشت و افزایش عمر مفیدتاسیسات و تعامل سازنده با کشاورزان و نیز توسعه بخش گردشگری را از جمله برنامه های محوری خود خواند.

مهندس هوشیار سپس به فرآیند انتخاب خویش پرداخت و اظهار داشت پس از فراخوان هیات مدیره شرکت و ارائه رزومه و سوابق کاری خود و پس از انجام موفقیت آمیز تستهای روانشناسی ،روانشناسی صنعتی،مدیریتی،درک مطلب زبان انگلیسی و بعداز مصاحبه های تخصصی و فنی از سوی هیئت مدیره شرکت سد مارون به این سمت منصوب شدم.

مدیرعامل جدید سد،نیروگاه و شبکه های آبیاری بهبهان وضعیت فعلی مخزن تراز اب را ۵۰۳،حجم اب ذخیره شده در پشت سد را یک میلیارد و یکصد و دو ، ورودی اب به دریاچه سد را ۲۰و خروجی انرا را ۷۳مترمکعب بر ثانیه اعلام کرد.

هوشیار در ادامه لازمه موفقیت در انجام خدمت به شهروندان را یاری همه مسئولین و احاد مردم دانست واز نماینده محترم ، فرماندار شهرستان و امام جمعه بهبهان تشکر نموده و بر استمرار مساعدت آنان تاکید گذاشت.

مدیرعامل جدید سد مارون بهبهان همچنین از اصحاب رسانه تقدیر نمود و گفت خواهان آنست که روابط صمیمی جامعه رسانه ای شهرستان که در مدیریت پیشین به شکل مطلوبی تحقق یافته است ،استمرار یابد.

شایان ذکر است هادی هوشیار با ۱۵سال سابقه خدمت در شرکت سد مارون بهبهان، پیش ازاین به تواتر در تمامی رده های مختلف مدیریتی در شرکت سد مارون مسئولیت برعهده داشته است.

خبرنگار:محمد خلیجی//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد