امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۵۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

بمنظورمدیریت مصرف برق وپیمایش لحظه ای میزان بار،کاهش تلفات و همچنین تحقق حقوق شهروندی، تعداد ۱۴۰۰دستگاه کنتور هوشمند در جنوب شرق اهواز نصب شد.

پایگاه خبری تفکر جوان؛مدیراموربرق منطقه۳ بیان داشت: باهدف بهبود وضعیت عملکرد و افزایش سطح خدمات و همچنین مدیریت و پیمایش لحظه ای مصرف،کاهش تلفات و همچنین تحقق حقوق شهروندی، تعداد ۱۴۰۰دستگاه کنتور هوشمند در جنوب شرق اهواز نصب شد.

 سعیداحترامی با اشاره به نتایج بکارگیری نصب کنتورهای هوشمند اظهارداشت: با استفاده از این کنتورها امکان رصد لحظه ای مصرف برق و هرگونه تحلیل و برنامه ریزی در خصوص انرژی فراهم می شود و در صورت افزایش غیرطبیعی بار ویا دستکاری کنتور امکان بررسی سریع وجود دارد.

 وی همچنین افزود: این اطلاعات به شرکت کمک می کند تامیزان مصرف انرژی را در ساعات مختلف روز و با توجه به مصرف انرژی هر بخش رصد و اطلاعات تفکیکی را با ارائه الگوهای مورد نیاز جهت کاهش هزینه های مشترک را نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  احترامی در پایان گفت: اشخاصی که اقدام به فک پلمپ کنتور، تخریب و یا دخالت در لوازم اندازه گیری و استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی نمایند، متخلف محسوب و مشمول جرائم نقدی و مجازات های مقرر در قانون و جبران خسارت وارده از طریق مراجع قضایی خواهند شد.

اتهای پیام.//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد