امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛ به گزارش خبرنگار ما از بهبهان-سرهنگ  محمدعزیزی اظهار داشت:  در هفته گذشته تعداد زیادی از موتورسواران متخلف را شناسایی و اعمال قانون صورت گرفته است.به نحوی که تعداد۴ نفر بعلت رانندگی بدون گواهینامه به دادگاه معرفی شده اند و ۶۵دستگاه موتورسیکلت و ۹دستگاه خودرو متخلف که عمدتا فاقد پلاک بوده اند نیز توقیف شده است و همچنین ۴۸۹مورد برای موتورسیکلت سواران متخلف برگه جریمه صادر شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان که اخیرا به این سمت برگزیده شده همچنین بر استمرار تعامل با رسانه ها و مردم تاکید گذاشت و گفت دیدار های مردمی در مساجد باحضور فرماندهی و پرسنل انتطامی بهبهان همچنان تدوام خواهد داشت.

سرهنگ عزیزی همچنین انتقال مرکزیت مخابراتی پلیس ۱۱۰ به اهواز را به لحاظ ساماندهی استانی و  کشوری مناسب ارزیابی کرد ولی در عین حال با استماع انتقاد مردم از تاخیر در خدمت رسانی، پس از این انتقال ،تماس با شماره ۰۶۱۵۲۷۲۵۶۹۰ را رافع مشکل دانست واظهار داشت  شهروندان میتوانند برای دریافت موثرتر خدمات پلیس ۱۱۰ با این شماره نیز تماس کنند.
خاطر نشان میسازد تلاش برای راه اندازی دو ایستگاه پلیس در دو نقطه در سطح شهر بهبهان جهت افزایش ضریب امنیت شهروندان و نیز پیگیری برای استقرار پلیس فتا  در بهبهان، از برنامه های فرماندهی جدید نیرو انتظامی بهبهان اعلام شده است .


*خبرنگار بهبهان – محمد خلیجی *

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد