امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان: گام دوم انقلاب اسلامی توجه به محرومان است

پایگاه خبری تفکر جوان، نشست صمیمی خادمان غدیر خوزستان با حضور جمعی از خادمیاران و نماینده ولی‌فقیه‌ در استان خوزستان، استاندار و دیگر مسئولان استانی همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

این نشست صمیمی در راستای قدردانی و دورهمی خادمان غدیر زیر نظر بنیاد بین‌المللی غدیر در خوزستان برگزار و در آن ضمن افطار بر سر سفره کریمانه اهل بیت(ع) به اجرای برنامه‌های مختلف پرداخته شد.

امام راحل سند آیات الهی را برای مردم مجسم کرد

در این نشست ناصر سودانی با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل در کنار هزاران باقیات صالحات، سند آیات الهی را برای مردم مجسم کرد.

وی با بیان این‌که امام راحل ایمان انسان به آیات الهی را فزونی بخشید، بیان کرد: امام خمینی(ره) در ایمان تحقق وعده الهی استحکام بخشید و رنگ و بوی دیگری به اعتقادات انسان عطا کرد.

رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با اشاره به روز جهانی قدس، تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال غارت از نیل تا فرات بود اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی از نیل تا فرات فریاد مرگ بر اسرائیل سرداده می‌شود.

قناعت  و رضایت از دیگر ویژگی‌های انسان سعادتمند است

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با اشاره به این‌که از نگاه امام علی(ع) انسان سعادتمند چهار ویژگی دارد، اظهار داشت: ویژگی نخست همواره به یاد آخرت بودن است که انسان در هنگام مرگ به یاد وطن نباشد.

وی ویژگی دوم انسان سعادتمند را اهل حساب و کتاب بودن انسان برشمرد و ادامه داد: چنین افراد محصول یک ماه بندگی و عبودیت در ماه مبارک رمضان را حساب و کتاب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که انسان سرمایه معنوی خود را به پیشگاه امام معصوم(ع) قرار دهد تا نزد ایشان امانت باشد، خاطرنشان کرد: قناعت به حداقل زندگی و رضایت از دیگر ویژگی‌های انسان سعادتمند است.

وی تأکید کرد: تا زمانی که همه مسئولان و مردم در کنار یکدیگر نباشند نمی‌توان تمامی مشکلات را برطرف کرد. توجه به مناطق محروم بسیار مهم و کاهش شکاف میان طبقات برخوردار و محروم بسیار بااهمیت است.

موسوی‌فرد گفت: گام دوم انقلاب اسلامی براساس بیانیه رهبرمعظم انقلاب به سمت و سوی توجه به محرومان است.

بر اساس گزارش، در نشست صمیمی خادمان غدیر حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار استان و سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم – مرکزخوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد