امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به علت خاموشی در برخی از مناطق اهواز، اظهار کرد: اکنون وارد شرایطی شده‌ایم که دمای هوا افزایش چشمگیری پیدا کرده است و به این دلیل بار مصرف نیز بالا است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبود برقی در شهرستان اهواز وجود ندارد، افزود: در چنین شرایطی در ساعت‌های پیک مصرف و زمانی که بار شبکه افزایش پیدا می‌کند، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف در مناطق شاهد خاموشی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: پوشش برق هر خیابان بر روی یک ترانس قرار دارد و در صورتی که بار این ترانس در زمانی که هوا گرم است و در ساعات پیک مصرف قرار داریم، بالا برود شاهد آسیب‌هایی به شبکه خواهیم بود و این مساله باعث خاموشی آن خیابان خواهد شد.

کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل گرما آغاز شده است به شهروندان اهوازی توصیه می‌کنیم که در ساعت‌های پیک مصرف نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند و از لوازم غیر ضروری در این ساعات استفاده نکنند.

وی خاطرنشان کرد: ساعات پیک یا اوج مصرف برق در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به عنوان پیک اول و مهم برای شرکت توزیع برق است و در این زمینه انتظار داریم تا شهروندان نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

منبع خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد