امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکر جوان؛به گزارش خبرنگار ما از بهبهان،در آستانه ماه مبارک رمضان اصحاب رسانه در محل دفتر امام جمعه ،مهمان ایت الله ناصری امام جمعه شهرستان شدند.

 در این دیدار آیت الله ناصری با ذکرفضایل ماه مبارک رمضان،آنرا سفره پرفیض وروحانی خواند و یادآور شد خداوند تبارک و تعالی به مثابه یک میزبان کریم همه نعمات خود را دراین ماه بر بندگان عرضه میکند و این مهمانان هستند که به تناسب توان خود از این سفره معنوی بهره مند خواهند شد.

امام جمعه بهبهان با تجلیل از جایگاه اصحاب رسانه آنان را حاملان امین پیام مردم خواند و خواستار توجه بیشتر به شان و منزلت این قشر تلاشگر شد.

مهدی شجاعی سرپرست اداره ارشاد اسلامی بهبهان هم با اشاره به اینکه هسته مرکزی رسانه های مکتوب و مجازی در این جلسه حضور دارند خواهان تداوم اینگونه دیدارها شد، شجاعی تاکید کرد اصحاب رسانه بعنوان گوش شنوا و چشم بینای جامعه، میتوانند پیام رسان ساعی احاد مردم باشند.

سیدرسول هبان پورمسئول ستادنماز جمعه بهبهان که نقش ویژه ای درانعقاد این جلسه داشت نیز، ذهن پویا و قلم روان صاحبان رسانه را عامل مهمی در تنویرافکار عمومی دانست و بر مطالبه گری حقوق مردم از سوی جامعه رسانه ای تاکید کرد.

در این جلسه نمایندگان رسانه مکتوب و مجازی ضمن بر شمردن مشکلات شهروندان بهبهان از جمله معضلات معیشتی واشتغال جوانان،خواستار تحرک بیشتر مسئولین ادارات شدند و از ایت الله ناصری درخواست نمودنند در جایگاه امامت جمعه و بعنوان پدر معنوی شهر،مسئولین را به تلاش بیشتر توصیه نماید.

خبرنگار بهبهان-محمدخلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد