امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر آموزش و پرورش گتوند گفت: در حالی که سهمیه گتوند برای جذب افراد بی سواد ۴۵۰ نفر بود، ۵۹۰ نفر جذب کردیم و در واقع رشد ۱۳۰ درصدی را در این زمینه داشتیم.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان به نقل  از مهر، یوسف علیدادی در جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهرستان های کارون و گتوند که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از کمبودها و مسائل آموزشی منطقه اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات در این شهرستان سعی شده طبق شاخص های برنامه توسعه آموزشی استان پیش برویم.

وی افزود: در امتحانات نهایی که شاخص ارزیابی علمی و آموزشی کشور است توانستیم در سه سال متوالی رتبه اول استان را به دست بیاوریم. در رشته علوم انسانی از رتبه ۵ در سال ۹۲ به رتبه یک ارتقا پیدا کردیم. در رشته تجربی از رتبه ۱۷ به رتبه ۲ و در رشته ریاضی فیزیک از رتبه ۲۳ درنهایت سال ۹۵ به رتبه یکم دست یافتیم.

مدیر آموزش و پرورش گتوند ادامه داد: در حوزه کنکور از ۷۷۰ نفر شرکت کننده در سال تحصیلی ۹۴-۹۳، پنج دانش آموز در رشته پزشکی پذیرفته شدند و برخی دانش آموزان در رشته روانشناسی و حقوق دانشگاه تهران و شهید بهشتی قبول شدند.

علیدادی در مورد جذب بی سوادان که یکی از شاخص های توسعه آموزشی استان است، تصریح کرد: در حالی که سهمیه گتوند برای جذب افراد بی سواد ۴۵۰ نفر بود، ۵۹۰ نفر جذب کردیم و در واقع رشد ۱۳۰ درصدی را در این زمینه داشتیم.

وی در مورد شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز عنوان کرد: طبق آمار وزارت آموزش و پرورش، ۱۰۹ نفر بازمانده از تحصیل در گتوند وجود داشت که به ۲۴ نفر تقلیل پیدا کرده است و احتمال می دهیم این افراد در گتوند سکونت نداشته باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد