امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

شبکه خبری تفکر جوان، به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، آیین پایانی جشنواره بین‌‌المللی هنرهای تجسمی استان خوزستان به میزبانی شهرستان دزفول با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی این اداره کل و جمعی از مسئولان شهرستانی، جمعه ١۶ آذر ۹۷ در مجتمع فرهنگی و سینمایی شهرستان دزفول برگزار شد. 
 
هیات داوران این جشنواره از بین آثار راه یافته به بخش طراحی این جشنواره از شهاب موسوی از شهرستان دزفول به عنوان رتبه سوم و شبنم شهریاری از رشت به عنوان رتبه دوم با هداء لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تقدیر شد. 
 
هیات داوران هیچ اثری را در این بخش شایسته رتبه اول ندانست. 
 
در بخش حجم‌سازی هیات داوران هیچ اثری را شایسته رتبه اول ندانست و پریسا تاراجیان از تهران و ماهان مقصودی از تبریز مشترکا رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کردند. 
 
در بخش نقاشی این جشنواره نیز علی چهارمحالی و شامینا آنا از بنگلادش به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. 
 
هیات داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه اول ندانست. 
 
نمایشگاه‌های آثار نقاشی، حجمی و مجسمه‌سازی در نخستین روز از این جشنواره افتتاح شد. 
 
داوران این جشنواره سید نظام‌‌الدین امامی‌‌فر، بهروز دارش، رضا رفیعی، آذرنوش گیلانی و کارن هیملز و ادهانس از کشور هلند بودند. 
 
دومین جشنواره بین‌‌المللی هنرهای تجسمی انسان و محیط زیست به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گستره بین‌‌المللی از ٨ تا ١۶ آذر ۹۷ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول برگزار شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد