امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

شبکه خبری تفکر جوان، وحید بهرمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز بیان کرد: پنجمین دوره مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور ۱۵ تیم خارجی و نمایندگان ایران به میزبانی اهواز برگزار می شود.
وی افزود: این رقابت ها از روز هشتم اسفند امسال در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
وی به برگزاری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان اشاره کرد و بیان کرد: این رقابت ها در دو بخش کاتا و کمیته و با حضور هانشی اویوشی از بزرگان کاراته و رییس سازمان جهانی سوکیوکوشین کاراته و برادران ناهایا و ناهاتا ۲ کاراته کای سرشناس ژاپنی برگزار می شود.
بهرمان با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان گفت: کاراته کاهایی از کشورهای روسیه، مصر، ترکیه، عراق، پاکستان، هلند، امارات، افغانستان، لبنان، آذربایجان، زیمباوه، برزیل، ژاپن، کویت، عراق و ایران در این مسابقات با یکدیگر پیکار می کنند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر تیم ملی ایران تیم های ملی حفاری، مناطق نفتخیز جنوب و منطقه آزاد اروند به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور دارند ادامه داد: حضور کاراته کاهای مطرحی از کشورهای ژاپن، برزیل، زیمباوه و ایران به زیبایی این رقابت ها اضافه می کند.
رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور با اشاره به اینکه روز ابتدایی این مسابقات به بخش بانوان اختصاص دارد افزود: این رقابت ها در بخش بانوان با حضور کشورهای پاکستان، افغانستان، زیمباوه، روسیه، کردستان عراق و ایران برگزار می شود.

انتهای پیام /*

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد