امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

شبکه خبری تفکر جوان،علی‌محمد رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات وزیران در خصوص مدیریت میادین میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی و بر اساس قانون اصلاحی مالیات‌های مستقیم، واحدهای صنفی مستقر در میادین میوه و تره‌بار مشمول نصب و استفاده از صندوق مکانیزه فروش هستند.

وی افزود: در این زمینه بر اساس قانون باید همه واحدهای صنفی مستقر در میادین میوه و تره‌بار استان از صندوق مکانیزه فروش استفاده کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: همچنین همه این واحدهای فروش در میادین باید نسبت به صدور صورتحساب و فاکتور اقدام کنند تا قانون مالیات‌های مستقیم را رعایت کنند.

رحمانی‌زاده عنوان کرد: باید صدور صورتحساب خروجی صندوق‌های مذکور با نظارت دقیق اتحادیه‌های صنفی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام بگیرد تا شاهد بروز مشکلی در این زمینه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: با متخلفانی که از اجرای این مصوبه سرباز زنند مطابق قانون و مقررات برخورد خواهد شد زیرا اجرای این مصوبه بر اساس قانون الزامی است و باید از سوی واحدهای مستقر در میادین میوه و تره‌بار اجرایی شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد