امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۰۰۰۸۲

شبکه خبری تفکر جوان،عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، گفت: مسابقات قرآن و عترت دانشجویی از سطح دانشگاهی و منطقه‌ای آغاز می‌شود و سپس  دانشجویان در مرحله‌ منطقه‌ای به رقابت می‌پردازند. برگزیدگان این مرحله به رقابت‌های کشوری و پس از آن در سطح ملی به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: امسال مرحله کشوری در دانشگاه زنجان برگزار شد که در این مرحله ۱۴ شرکت‌کننده از دانشگاه شهید چمران اهواز حضور داشتند که ۹ نفر در بخش آوایی و ۵ نفر در بخش معارف به رقابت پرداختند. از این تعداد سه نفر به مرحله ملی سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد راه یافتند.

وی عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های آوایی، معارف، هنر، پژوهش، فناوری و ادبی برگزار شد که فائزه جلالی، دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز توانست رتبه دوم کشوری در بخش حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم را کسب کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: این رقابت‌ها ۲۶ و ۲۷ آبان به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور سراسر دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگیان و دولتی در بالاترین سطح برگزار شد.

 

انتهای پیام//

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد