امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۹۹۷۵۹
شبکه خبری تفکر جوان؛ امیرحسین نظری در گفت‌وگو باخبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مشکلاتی که در بحث کمبود لاستیک در استان خوزستان وجود داشت، توانستیم سهمیه اختصاصی لاستیک استان را از ۳٫۸ درصد به ۷ درصد افزایش دهیم.
وی افزود: با افزایش سهمیه اختصاصی لاستیک استان امیدواریم شرایطی فراهم شود تا رضایتمندی کامیون‌داران و سایر صاحبان خودروهای سنگین باری و مسافری خوزستان را به دنبال داشته باشد.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: قرار است ۱۵ درصد از لاستیک وارد شده به استان خوزستان به کامیون‌های داخل شهری و ارگان‌های در اختیار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص داده شود.
نظری با بیان اینکه ۶۰ درصد از سهمیه اختصاصی لاستیک‌های وارده به استان خوزستان از نوع لاستیک‌های سیمی است، گفت: یکی از مشکلات و اعتراضات کامیون‌داران نسبت به کم بودن سهمیه لاستیک‌های سیمی در استان در مقایسه با نوع دیگر لاستیک‌ها بود.
وی ادامه داد: این مشکل را به صورت رسمی به وزارتخانه اعلام و درخواست کردیم با توجه به شرایط خاص آب و هوایی استان خوزستان میزان سهمیه لاستیک‌های سیمی افزایش یابد. در این زمینه خوشبختانه با همکاری صورت گرفته سهمیه اختصاصی لاستیک استان از ۳٫۸ درصد به ۷ درصد افزایش یافت.

نظری عنوان کرد: در مجموع تاکنون حدود ۲ هزار و ۱۵۲ حلقه لاستیک در استان خوزستان توزیع شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد