امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

IMG-20181118-WA0009 (1)
 شبکه خبری تفکر جوان:به گزارش خبرنگار ما از بهبهان؛ جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر بهبهان با مهندس ورزشی شهردار بهبهان برگزار شد.
در ابتدای جلسه فریدون قنواتی رییس شورا باارایه سوالات اعضای شورا شهر در زمینه های  مختلف از جمله، بحث اسفالت،تجمع نخاله های ساختمانی، آخرین وضعیت گشتارگاه صنعتی،ساماندهی میدان تره وبار ،زیباسازی؛ تنظیف و تجهیز بوستانها و همچنین تقویت اجراییات و جلوگیری از ساخت و سازها غیر قانونی پرداخت.
ورزشی شهردار بهبهان با تشکر از حمایتهای همه جانبه اعضای شورای شهر،اظهار داشت  با تمام تلاش خود و زیر مجموعه  شهرداری توانستیم در  یکساله اخیر،روند منفی پیشرفت را متوقف کنیم و آرام آرام بسوی حل معضلات و مشکلات  به پیش رفته ،قطار توسعه بهبهان را در ریل پیشرفت قرار دهیم.
حمید ورزشی با اشاره به مسائل مطروحه،عنوان داشت برای پیشرفت شهری اجرای قانون و نیز فرهنگ سازی عمومی میبایست تواما تحقق یابد. وی برای مثال خواستار رعایت اصول اولیه  مسئولیت شهروندی گردید و از شهروندان ،خواست، نخاله های  ساختمانی را فقط در مکانهای تعیین شده تخلیه نمایند.
ورزشی شهردار بهبهان با بیان تحقق درامدهای پیش بینی شده شهرداری، به آمادگی شهرداری برای سپردن کشتارگاه صنعتی به پیمانکاران اشاره کرد و از افزایش خدمات مربوط به جداول شهری ،روشنایی و اسفالت معابر و تنظیف و تجهیز بوستانها سخن گفت..
و اعلام کرد حدود ۲۰پروژه  رفاهی برای مسافران نوروزی ۹۸ در نظر گرفته شده که درصدد اماده کردن آنها میباشیم.
در ادامه جلسه نعمت الله دانایی از اعضای شورای شهر با اشاره به موارد مطروحه، داشتن موافق و مخالف برای هر شهردار را از موارد مثبت خواند و انرا عامل پیشرفت دانست،
 همچنین غلامحسین اولادی عضودیگرشورای شهر نظارت بر پیمانکاران و اموزش به پرسنل را جهت ارتقا فعالیتهای آنها ضروری قلمداد کرد.
سیف اله علی نژاد رییس کمیسیون مالی ، نیز ، اجرای پروژهای سریع و نگاه عادلانه به همه مردم با اولویت ضعفا را خواستار شد.
علی اقاجری رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر هم با بیان اینکه پرسش به معنی مخالفت نیست ،نقد و پرسشگری را زمینه پیشرفت و اصلاح برشمرد.
محمد هادی روحی پور نایب رییس و عبدالمجید راوندی رییس کمیسیون عمران  نیز با بیان نقطه نظرات خود بر تعامل با شهردار و مجموعه شهرداری برای پیشرفت شهر تاکید نمودند.
در پایان فریدون قنواتی  رییس شورا با تشکر از همه اعضا شورا و شهردار و اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد که وفاق موجود و تلاش برای هم افزایی و هماهنگی ، به  پیشرفت و تعالی موقعیت شهرستان  بهبهان منجر گردد.
 خبرنگار بهبهان- محمد خلیجی//
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد