امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۹۱۴۶۰۶

شبکه خبری تفکر جوان؛ فرهاد حمزه لویی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص مرگ دو خواهر خردسال اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز با تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: این دو کودک به صورت مجزا روزهای جمعه و یکشنبه به بیمارستان ابوذر اهواز توسط خانواده خود انتقال یافته اند که متاسفانه شرایط کودکان به گونه ای بود که پزشکان قادر به احیای آنها نبوده اند.

وی افزود: کودکان هنگام مراجعه به بیمارستان ابوذر اهواز دچار نوعی کمای عمیق شده بودند و تلاش پزشکان برای احیای آنها راه به جایی نبرد و متاسفانه هر دو کودک فوت کردند. البته این دو کودک قبل از انتقال به بیمارستان به یک مطب پزشک خصوصی مراجعه داشته اند و ویزیت شده اند که اسمی از پزشک در پرونده پزشکی آنها وجود ندارد.

حمزه لویی با اشاره به اینکه تا این لحظه نمی توان با قاطعیت و به صورت جدی در مورد علت فوت این دو کودک اظهار نظر کرد، گفت:  برای این منظور دو تیم تخصصی یکی از سوی معاونت درمان و دیگری از سوی معاونت بهداشت این دانشگاه تشکیل شده است تا علت فوت این دو کودک به صورت دقیق بررسی شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیح داد: خوشبختانه امکانات مراکز درمانی این دانشگاه برای کودکان به گونه ای هست که می توان کودکان را در شرایط خاص درمان کرد و نمی توان گفت فقر امکانات علت این حادثه بوده است.

حمزه لویی همچنین در خصوص اینکه گفته می شود مسئولان مهدکودکی که این دو خواهر در آن حضور داشته اند به آنها داروی ضد شپش داده اند، گفت: این موضوعی است که از سوی والدین کودکان در بررسی های صورت گرفته مطرح شده است و باید در این خصوص تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

براساس این گزارش، هانیه ۱.۵ ساله و فاطمه ۵ ساله دو خواهری هستند که در این حادثه فوت کرده اند.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد