امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۸۳۴۴۶۵

شبکه خبری تفکر جوان: سردار عبداله نظرپور در گفتگو با خبرنگاران مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: با توجه به کلیه اقدامات تدارک دیده شده در مرزها، ورود و خروج زائران با توجه به تمهیدات انجام شده خوب است و عملیات انتقال آرام زائران همراه با آسایش و آرامش را شاهد هستیم و مرزبانی هم در خصوص میزبانی از زائران هیچ مشکلی ندارد.

وی با اشاره به موج آرام ورود و خروج زائران افزود: تردد به خوبی انجام و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم؛ همچنین با همتایان در مرزبانی عراق و پایانه شیب و شلمچه هماهنگی شده تا امنیت زائران قبل و بعد از خروج از پایانه ها تأمین شود.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: در رسیدگی به امور اعزام زائران اقدامات و هماهنگی های لازم با عراق انجام و با پیگیرهای مستمر خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در زمینه اعزام زائران و رسیدگی به امورات آنها نداریم.

سردار نظرپور با اشاره به حضور چشمگیر نیروهای مرزبانی در همه مرزهای خوزستان بیان کرد: در زمینه امنیت زائران در نقاط صفر مرزی، پایانه ها و همچنین اروند اشراف کامل داریم چون از قبل برنامه ریزی شده و در هیچ کدام از نقاط مرزی مشکل خاصی نداریم و مرزبانی با دیگر نیروهای انتظامی و امنیتی مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

وی با اشاره به وجود مشکلات در سنوات قبل گفت: وضعیت در سال جاری خیلی بهتر شده و اقدامات لازم قبل از شروع اربعین اجرا و در عین حال اقدامات مؤثری حین اعزام زائران و بعد از برگشت زائران انجام می شود.

فرمانده مرزبانی خوزستان یادآور شد: حضور چشمگیر و گسترده نیروها در نقاط تعیین شده برای رسیدگی به امور زائران و تسهیل در اعزام آنها کاملا مشهود است.

سردار نظرپور عنوان کرد: پوشش همه نقاط مرزی در کنار هماهنگی با سازمان های حج و زیارت، پایانه ها و سایر سازمان های مربوطه برای پیگیری امور زائران انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه زائران باید ویزاهای خود را از مراکز مورد تأیید و رسمی اخذ کنند، ادامه داد: برخی دستگاه ها تنها در زمان خروج از زائران خدمات رسانی دارند ولی مرزبانی در ورود و خروج آنها خدمات رسانی می کند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به درنظر داشتن اولویت های امنیتی و رعایت حرمت زائران اظهار کرد: انصافا تلاش های مجدانه ای توسط همه دستگاه های عضو ستاد اربعین انجام و زائران به سلامتی در حال تردد هستند.

 

منبع:خبرگزاری مهر-مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد