امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

ffe6f0f7-4dc4-4706-9ea4-ab7b2b60297b_20181017_134228

 شبکه خبری تفکر جوان؛ به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،  مهندس ابراهیم پیرامون اظهار داشت: این توربین  با ظرفیت  تقریبی ٢۴٠ هزار بشکه در روز با استفاده از دانش و تجربه کارکنان در مدت ۱۰۰ روز کاری تعمیر و راه اندازی شد.

وی گفت:‌ این توربین به دلیل آسیب و اشکالات فنی متعدد از مدار عملیاتی خارج شده بود که با بررسی های صورت گرفته، ضرورت تعمیر اساسی آن جزء اهداف اصلی این شرکت قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی و مستمر کارشناسان پس از تعمیر و رفع کلیه اشکالات، در مدار عملیاتی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری سود و صرفه اقتصادی حاصل از انجام این عملیات ارزشمند را بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نوسازی و راه اندازی مجدد این توربین  برگ زرین دیگری بر افتخارات کارکنان خدوم این شرکت می باشد چرا که تأمین یک دستگاه توربین در شرایط کنونی بسیار دشوار و هزینه های بسیار گزافی را در بر دارد.

مهندس پیرامون اعتماد به کارشناسان و کارکنان جوان و خلاق و حمایت از کالای ساخت داخل را یکی از راه های برون رفت از مشکلات بر شمرد و تاکید کرد: شرکت آغاجاری آمادگی انتقال دانش و تجربیات خود را به سایر شرکت های وزارت نفت دارد.

انتهای پیام//.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد