امروز

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

IMG-20181016-WA0001

شبکه خبری تفکرجوان؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از پایانه بندر امام از سالن‌های اعلام بار، بازدید و از نزدیک در جریان نحوه توزیع و روند اعلام بار و خدمات‌دهی به رانندگان قرار گرفت.

حسن‌نیا ضمن حضور در جمع رانندگان به گفتگوی مستقیم با آنها پرداخت و با اعلام رضایت از وضعیت پایانه بار و نحوه خدمات‌دهی،‌ در نشست با انجمن صنفی رانندگان بخش حمل‌ونقل کالا نیز موانع و مشکلات حمل بار را بررسی و راهکارهای لازم را ارایه کرد.
 معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به موقعیت مهم پایانه بار بندر امام خمینی به ضرورت توزیع عادلانه بار تأکید کرد و در ادامه درخصوص حمل به موقع کالای ترخیص شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از همراهی رانندگانی که در انجام وظایف خطیر خود، به رغم مشکلات نسبی موجود، با درک شرایط و موقعیت نسبی مناسب برای جابه‌جایی به موقع کالاهای اساسی اقدام کردند تقدیر و تشکر نمود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: رسیدگی به مسائل و مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولین ذیربط در این حوزه می‌باشد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
در این سفر دغاغله مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ، معاون وزیر را همراهی کردند.
انتهای پیام//
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد