امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

IMG-20181016-WA0000
شبکه خبری تفکر جوان؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به این نکته که همچنان درگیر امتناع رانندگان از بارگیری هستیم بیان کرد : تاکنون بیشتر بارگیری ها با ظرفیتی بالغ بر ۷۰ درصد انجام شده و در بندر امام به دنبال راهکاری جهت برون رفت از امتناع برخی از رانندگان هستیم.
غلامعباس بهرامی نیا با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی افزود : از همکارانم که طی این چند روز و در اعتصاب کامیون ها و جلوگیری از توقف آنان تلاش کردند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم با همکاری و همیاری آنان ایام اربعین را باشکوهتر و بهتر برگزار کنیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با ذکر این نکته که از اول انقلاب و به روش های مختلف تحریم هستیم گفت : در برهه ای قرار داریم که از هر سو دشمن بر نظام و انقلاب ما در حال فشار است و خواسته  کشور ما را زمین گیر کند ولی مردم ما چه در جنگ تحمیلی و چه در مسائل امروزی با حضور موثر خود نشان داده اند که میتوان با یکپارچگی و اتحاد از تحریم ها عبور کرد.
بهرامی نیا ابراز داشت : همگی ما موظف هستیم با تلاش و ارائه خدمات و مصمم تر از قبل بصورت کاملا آگاهانه در برابر یاس و ناامیدی که دشمن بدنبال رواج آن در کشور است ایستاده و مانع رواج افکار دشمن شویم.
رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در این جلسه گفت : برنامه ای  دوره ای داریم که سالی یکبار از ایثارگران تقدیر کنیم حال چه با مراجعه به منازل این عزیزان و یا مراجعه به مراکز استان ها باشد و خوشبختانه این دیدارها چهار سال است بصورت مدوّن انجام شده است.
انتهای پیام//
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد