امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-12-27_19-46-11

رضابهداروند- خبرنگار

یادداشتی کوتاه- در این روزهای اخیر در کشور عزیزمان ایران اسلامی، نابسامانی ها و هنجار شکنی هایی از سوی اندک اغتشاشگرانی که باعث آسیب به اموال عمومی و حتی خسارات جانی شده اند شاهد بوده ایم. که اینگونه اقدامات خارج از چهارچوب قانون باعث خشم مردم شده است. کسانی که در لباس معترضین به خیابان ها آمدند و با سر دادن شعارهایی می خواستند مسیر اعتراضات مسالمت آمیز مردم نسبت به گرانی و شرایط اقتصادی و بیکاری را به سمت اهداف خصمانه خود سوق دهند،که با هوشیاری مردم  شکستی سنگین متحمل شدند و همانگونه که آشکار است این فتنه انگیزی ها ریشه در دشمنی عمیق آمریکا و هم پیمانانش با ایران اسلامی دارد.

مردم ما به خوبی می دانند که  رمز پیروزی خود در برابر مستکبران و دشمنان دیرینه و قسم خورده ایران اسلامی وحدت است و هدف از ایجاد  این  نا آرامی ها و آشوب ها از بین بردن وحدت ناگسستنی مردم است که بار دیگر به اثبات رساندن هرگز اجازه نخواهند داد که هیچ کشوری به وحدت و آرمان های انقلاب اسلامی آسیب برساند.

دشمنان ما با تمام ابزارهایی که در اختیار دارند به دنبال منزوی کردن ما در جامعه جهانی می باشند تا بتواند چهره خبیث و ظالم خود را خوب جلوه دهند، اما مردم فهیم ما با رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی به راه خود در دست یابی به موفقیتهای روز افزون  حرکت خواهند کرد و هیچگاه از تهدید ها و تشر های دشمنان پوشالی خود بیمی نخواهند داشت و باز نخواهند ایستاد.

 

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد