امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_2017-12-16_18-32-47

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سرهنگ پاپی مبارزه قاطع با جرائم خشن را از اولویتهای مهم نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت مقابله با این جرم مشهود باعث گردیده امار ان در سطح شهرستان بسیار اندک باشد.
وی کنترل مبادی ورودی و خروجی وراههای مواصلاتی با چند استان همجوار را در زمینه مبارزه بامواد مخدر و قاچاق کالا از فعالیتهای مثمرثمر این نیرو در منطقه بهبهان برشمرد و افزود طرح پاکسازی ،طرح امنیت محله محور،پلمپ معازه ها و قهوه خانه های ارایه دهنده قلیان را از دیگر برنامه های در دست اجرای نیروی انتظامی میباشد.
فرمانده جدید نیروی انتظامی بهبهان اقدامات ایجابی،آموزشهای همگانی و فرهنگی را مکمل تلاشهای انتظامی دانست و بر حساسیت حوزه اجتماعی در این موارد تاکید ورزید.

ستوانیکم محمد علی دسترنج معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بهبهان نیز از تلاش و برنامه های این معاونت برای برقرای ارتباط با صاحبان اندیشه و معتمدین و مردم علاقمند خبر داد و اظهار داشت که دیدارهای حضوری فرماندهی و معاونان ایشان با مردم در مساجد و مکانهای عمومی از هفته جاری به تواترانجام خواهد پذیرفت.

سرگرد علی رعنایی رییس پلیس راهور اعلام داشت علیرغم افزایش روزانه ۱۲ خودرو به ناوگان ترابری در سطح شهرستان، انجام اصلاحات هندسی توسط این معاونت را موجب کاهش ۶۰ درصدی تصادفات درون شهری دانست. وی اظهار داشت ضمن توجه و مراعات حال مردم در اخذ جرائم رانندگی، با اعمال قانون در تخلفات رانندگی،مسببین تضییع حقوق عمومی را تنبیه و جریمه میکنیم
سرگرد اسکندر جماشیانی رییس پلیس پیشگیری وعملیات نیرو انتظامی بهبهان با بیان اینکه حدود بیست ایتم در تعیین رتبه انتظامی هر شهرستان دخیل است،گفت ،مبارزه با سارقین احشام،گشت های غیر محسوس ،بلوک بندی مناطق جرم خیز و مبارزه با تهدیدات امنیتی دشمن و کاهش سرقت ناشی از هوشیاری و تلاش شبانه روزی ماموران آشکار و پنهان نیروی انتظامی میباشد.
در این جلسه رییس پلیس نطارت بر اماکن و همچنین رییس پلیس اگاهی با یادداوری طرح درحال اجرای خلع سلاح، به کشف ۷قبضه سلاح غیرقانونی و دستگیری چندین باند سارقین مسلح اشاره نمودنند

سرگرد محمدیار احسانی رییس بازرسی انتظامی نیز از اجرای طرح مستمر رسیدگی به شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۹۷و همچنین طرح صیانت جهت بهبود انجام وظیفه و ارتقا شاخصهای پرسنلی کادر نیروی انتظامی سخن گفت. احسانی با برشمردن ویژگیهای جان برکفان نیروی انتظامی، ایثار را سر سلسله این فضیلتها خواند و اظهار داشت شهادت در راه امنیت کشور و جان و ناموس مردم بالاترین افتخار برای نیروی انتطامی است وی با یادداوری خاطره شهدای رسانه و نیروی انتظامی برای همه شهدا علو درجات مسئلت نمود.

در این جلسه فرمانده جدید نیروی انتظامی و خبرنگاران حاضر از خدمات بی دریغ سرهنگ سید نوراله موسویان فرمانده پیشین نیروی انتظامی بهبهان تقدیر و تشکر نموده و منش مردمی و توان فنی و نظامی سرهنگ موسویان را که اخیرا به افتخار بازنشتگی نائل آمده را ستودنند

خبرنگار:محمد خلیجی- بهبهان

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد