امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۷۴۶۳۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به نقل از موسسه ملل، در این اطلاعیه آمده است: ضمن آرزوی توفیق و بهروزی و تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) پیرو اطلاعیه‌های قبلی این موسسه در خصوص ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) به موسسه اعتباری ملل و حسب تصمیم سران محترم سه قوه و با عنایت به موافقت بانک مرکزی، مجوز پرداخت حداکثر یک میلیارد ریال به اشخاصی که مانده سپرده ایشان بیش از یک میلیارد ریال است، از سوی مراجع ذیصلاح ابلاغ گردیده است. لذا از آن دسته از سپرده‌گذاران گرامی دعوت به عمل می‌آورد مطابق برنامه زمانبندی جدول ذیل، با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و دفترچه حساب یا گواهی سپرده به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

از سپرده‌گذاران محترم خواهشمند است برای جلوگیری از اتلاف وقت و سهولت در انجام کار صرفاً در تاریخ‌های تعیین شده به شعب این موسسه مراجعه و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و سایر اقدامات مربوط بعمل آورند.

از سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) تقاضا دارد در صورت وجود ابهامات احتمالی با دو شماره تلفن ۸۸۶۲۰۷۷۱ و ۸۸۶۲۰۷۷۹ – ۰۲۱ از ساعت ۸ لغایت ۱۴ تماس حاصل فرمایند. از صبر و شکیبایی سپرده‌گذاران سپاسگزاری می‌نماییم.

۱۷۴۶۳۲

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد