امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۷۱۸۳۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: هدایت یزدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که اختصاص ۲ سهمیه به لیگ یک برای صعود به لیگ برتر فوتبال بسیار کم است، اظهارکرد: هم اکنون تیم های بسیاری در مسابقات دسته اول باشگاههای کشور حضور دارند که شایسته رقابت در لیگ برتر نیز هستند.

وی با بیان این که این سهمیه باید به سه تیم افزایش پیدا کند، گفت: حضور تیم های نساجی مازندران، ایران جوان بوشهر، فجرسپاسی شیراز، اکسین البرز، ملوان بندر انزلی، اکسین البرز، خونه به خونه مازندران و بادران تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی نشان می دهد که تیم های حاضر در لیگ یک، قابلیت و توانایی بالایی دارند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیزجنوب با اشاره به صعود سه تیم از مسابقات دسته دوم کشور به لیگ دسته یک کشور، عنوان کرد: اضافه شدن این تیم ها نیز شرایط را برای تیم های شرکت کننده در دسته اول کشور سخت تر می کند.

یزدی گفت: امیدواریم هیات رییسه فدراسیون فوتبال با افزایش سهمیه تیم های صعودکننده به لیگ برتر کشور موافقت کند. به هر حال امیدوارم باتوجه به سرمایه گذاری تیم های لیگ آزادگان، این مهم یعنی اختصاص سه سهمیه توسط فدراسیون محقق شود.

وی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ یک کشور، عنوان کرد: تا به امروز تمامی برنامه های مورد نظر کادرفنی را اجرا کرده ایم و امیدوارم که با حمایت هواداران خونگرم مسجدسلیمان، روند پیروزی های تیم ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیزجنوب در پایان از عملکرد کادرفنی و مدیریتی نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد