امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۷۱۵۷۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: رییس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: در شهرستان ایذه با توجه به شرایط زمانی، استقبال چندانی از جشنواره نشد و سعی خواهیم کرد این جشنواره در ماه آینده برگزار شود. همچنین جشنواره ایتاپ در شهرستان مسجدسلیمان در آبان ماه و در اندیمشک و دزفول در آبان و آذر برگزار می‌شود.

مختاری در خصوص سومین جشنواره ملی شتاب (شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده)، گفت: این جشنواره مختص ایده‌های دانشجویی با هدف شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برتر است که در گذشته در قالب جشنواره ایده‌های برتر توسط پارک علم و فناوری استان یزد برگزار می‌شد اما از سال گذشته به صورت ملی و همزمان با هفته پژوهش در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره بدون هیچ محوریت خاصی در ارایه ایده‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: افرادی که ایده‌ دارند می‌توانند ایده‌های خود را به این جشنواره ارسال کنند و داوری طی چند مرحله، با حضور یا بدون حضور شرکت‌کنندگان انجام می‌شود و در مراسمی که در روز پژوهش در تهران برگزار خواهد شد، از ایده‌های برتر این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان، ادامه داد: برندگان جشنواره ایتاپ و شرکت‌کنندگان در جشنواره شتاب که تا مراحل پایانی را طی کرده باشند، توسط پارک‌های علم و فناوری یا مراکز رشد دانشگاهی، مورد حمایت معنوی قرار می‌گیرند؛ به این صورت که با برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه کسب و کار تحت عنوان “مدارس کسب و کار” اطلاعات لازم را در خصوص تبدیل ایده به پدیده و محصول قابل فروش، دریافت خواهند کرد.

مختاری گفت: مهلت ارسال ایده‌ها به جشنواره ملی شتاب تا چهارم آذرماه خواهد بود که در خوزستان دبیرخانه این جشنواره، پارک علم و فناوری خوزستان است. در جشنواره‌های ایتاپ شهرستان‌ها نیز هر شهرستان برای خود مهلت ارسال ایده‌ها را تعیین می‌کند.

بر همین اساس، علاقه‌مندان برای ارسال ایده به سومین جشنواره ملی شتاب می‌توانند با مراجعه به وبسایت پارک علم و فناوری خوزستان به آدرس khstp.ir، فرم ثبت‌نام را دریافت کنند. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ایتاپ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس itapf.ir مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد