امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۶۰۷۲۵۱۰۰۶۴۵۵۰۵۱۲۲۴۳۳۲۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت‌ تیم‌های حاضر در این مسابقات در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

در این مسابقات تیم شهرداری ماهشهر و تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان نمایندگان استان خوزستان حضور دارند که در این هفته نیز به مصاف حریفان خود رفتند.

در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم شهرداری ماهشهر در دیداری خانگی به مصاف حریف خود رفت و تیم نفت مسجدسلیمان نیز در این هفته میهمان بود.

دیدار خارج از خانه مسجدسلیمانی‌ها

تیم نفت مسجدسلیمان در بازی خارج از خانه خود در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان میهمان شهرداری تبریز بود.

در این بازی که در استادیوم یادگار امام شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی برگزار شد رضا عادل با کمک علی‌اکبر عظیم‌پور و محمد شاکر قضاوت آن را بر عهده داشت.

در این بازی میرعلی صالح پناهی سرمربی تیم شهرداری تبریز با ترکیب وحید عزیزی،

امیر طهمورثی، محمد قنبری، بابک نوین، رضا هاشمی، رضا نجاری، علی محمدی، علی نظری، محمد علی مردانی، پیمان رنجبر و یاسر درویش مقابل نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی کرد.

از سوی محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان نیز مسعود پورمحمد، میلاد خدایی‌اصل، سعید غلامعلی بیگی، مجید ایوبی، محمد خان‌احمدی، علی گودرزی، عباس یحیی‌بیگی، اکبر آفاقی، میلاد میداودی، محمد علی‎نژاد و پیمان میری در برابر شهرداری تبریز حاضر شدند.

تساوی بدون گل نیمه نخست

این دیدار خانگی برای تیم شهرداری تبریز خیلی حساس و حیاتی بود زیرا برای فرار از قعر جدول مسابقات فوتبال لیگ دسته یک نیاز مبرم به امتیاز کامل این بازی داشت.

از سوی دیگر نیز تیم نفت مسجدسلیمان برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ یک می‌بایست ۳ امتیاز کامل این بازی به دست می‌آورد که این مسائل حساسیت این رقابت را دو چندان کرده بود.

تلاش شاگردان میرعلی صالح پناهی و محمود فکری در نیمه نخست این دیدار نتیجه بخش نبود زیرا بازیکنان دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند و این نیمه با تساوی بدون گل به پیان رسید.

اما در نیمه دوم این بازی بازیکنان نفت مسجدسلیمان که تا کنون در بازی‌های خارج از خانه خود در این فصل شکست نخورده بودند برای حفظ این شکست ناپذیری تلاش زیادی کردند که نتیجه داد.

گل ۳ امتیازی حسین دوستدار

سخت کوشی و تلاش شاگردان محمود فکری ثمربخش بود زیرا در این بازی نه تنها گلی دریافت نکردند بلکه توانستند یک گل نیز به ثمر برسانند.

در این بازی حسین دوستدار در دقیقه ۷۰ توپی را به سمت دروازه شهرداری تبریز ارسال کرد که درون دروازه‌‌ وحید عزیزی قرار گرفت تا تیم نفت مسجدسلیمان از میزبان خود پیش بیفتد.

شاگردان محمود فکری نتیجه یک بر صفر مقابل تیم شهرداری تبریز را تا پایان بازی حفظ کردند تا با این گل حسین دوستدار پیروز میدان شوند.

با پیروزی نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ دسته یک این تیم ۲۰ امتیازی شد تا صدرنشینی خود در این مسابقات را همچنان حفظ کند.

همچنین در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم شهرداری ماهشهر به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفت.

تساوی شهرداری ماهشهر در بازی خانگی

در این دیدار که در استادیوم شهداء ماهشهر برگزار شد حسین زیاری با کمک مهدی سیفی و جواد قنبریان قضاوت آن را عهده‌دار بود.

اصغر عبداللهی، سروش سعیدی، کمال‌الدین نیک‌خوی، میلاد شیخ سلیمانی، هانی تمیمی‌نژاد، میلاد موسوی، مصطفی ماهی، هادی ایمانی، بابا محمدی، محمدحسین مهرآزما و فرشید پاداش از سوی کورش موسوی، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر به میدان رفتند.

همچنین علی کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز میلاد احمدیان، سیدمحمد حسینی، حامد حیدری، علی مصلی‌نژاد، احسان جودکی، زینال خیری، امین شجاعیان، ابوذر صفرزاده، شاهین مجیدی، عباس بوعذار و محمدمهدی نظری را به میدان فرستاد.

تلاش شاگردان کوروش موسوی و علی کلانتری در ۹۰ دقیقه بازی ثمری نداشت و این دیدار بدون گذشتن توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

با این تساوی و کسب یک امتیار شهرداری ماهشهر ۱۳ امتیازی شد و در مکان هفتم جدول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفت. همچنین امتیازات تیم فجر شهید سپاسی نیز به ۱۱ رسید.

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز  خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد