امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۷۹۱۷۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: جاسم موسی پور شامگاه گذشته در هشتمین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: روز گذشته اعضای کمیسیون فرهنگی از پارک های بانوان در سطح شهر بازدید کردند و بر اساس بررسی های انجام شده در این بازدیدها می توان گفت؛ شرایط بهره برداری و نگهداری از پارک بانوان در اهواز رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: علاوه براین وضعیت، یک سرای محله و بیش از ۷۰ زمین ورزشی نیز اسفناک است و این وضعیت نشان دهنده عدم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در اهواز است.

این عضو شورای شهر اهواز، یاد آور شد: عدم اطلاع رسانی مناسب، امکانات ضعیف، نحوه نگهداری و جانمایی نادرست پارک های بانوان باعث شده تا این قشر از شهروندان اهوازی ارتباط لازم را با این اماکن برقرار نکنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز خطاب به بانوان شهر اهواز اظهار کرد: در شورای پنجم اهواز بانویی صاحب کرسی نشده اما با این وجود، اعضای این شورا از حقوق بانوان دفاع خواهند کرد.

موسی پور، همچنین خواستار تکمیل هر چه سریعتر پروژه ساخت فرهنگسرا و تعداد ۶ سرای محله شد و گفت: اتمام کار ساخت این پروژه ها می تواند تحولات خوب فرهنگی و اجتماعی را در اهواز رقم بزند.

وی بیان کرد: به منظور جبران عقب ماندگی های شهری و در کنار فعالیت های عمرانی در شهر اهواز، مدیریت شهری باید به موازت به موضوع فرهنگ توجه کند تا از این طریق شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت های فرهنگی در کلانشهر اهواز باشیم.

بر اساس این گزارش ، یکی از مهم ترین دستور کارهای این جلسه، بررسی لایحه موافقتنامه همکاری شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم ‌الانبیای برای مشارکت در طرح های عمرانی این کلانشهر به خصوص در زمینه گره های کور ترافیکی بود و با توجه به ابهامات برخی از اعضا، قرار شد تلفیقی از کمیسیون های مرتبط شورا به بررسی هرچه بیشتر در این خصوص بپردازند.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد