امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

 ۲۵۶۲۶۹۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمدجعفر فلسفی شامگاه گذشته در هشتمین جلسه شورای شهر اهواز با بیان این مطلب که تکیه به درآمدهای عادی شهرداری اتفاق خاصی را برای شهر رقم نخواهد زد، اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد باید در طول عمر شورای پنجم در تلاش برای پرداخت این بدهی ها باشیم.

وی، بدهی های شهرداری اهواز را ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در حالی این میزان بدهی در شهرداری وجود دارد که بودجه عمرانی سال گذشته۶۵۰ میلیارد تومان بود.

عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: پرداخت این بدهی ها و ایجاد شرایط رضایت بخش برای مردم نیاز به ایجاد منابع جدید درآمدی دارد و در این زمینه تلاش هایی صورت گرفته است.

فلسفی به پیگیری های شهرداری و شورای شهر برای امضای تفاهم نامه با یکی از بانک های کشور برای تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و گفت: در صورتی که این اعتبار به شهرداری اهواز اختصاص پیدا کند مطمئنا بخش مهمی از نگرانی های مالی برای انجام فعالیت ها در شهر رفع خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کارکنان شرکت اتوبوسرانی شهرداری در زمینه حق بیمه برای بازنشستگی آنها اشاره کرد و افزود: بازنشستگی تعداد قابل توجه ای از کارکنان این شرکت در سال های ۹۴ و ۹۵ تحت عنوان مشاغل سخت و زیان آور شهرداری اهواز را مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان به بیمه تامین اجتماعی بدهکار کرده است.

وی ادامه داد: این مبلغ قرار بود به صورت اقساط پرداخت شود و قسط خرداد ماه آن نیز واریز شده است اما تامین اجتماعی برای مابقی بدهی درخواست چک کرده است و با توجه به اینکه شهرداری نمی تواند اقدام به صدور چک کند، باید بدهی شهرداری به تامین اجتماعی از مسیر مذاکره و توافقی دیگر انجام شود.

فلسفی بیان کرد: شهردار اهواز طی روزهای آینده با مدیرکل تامین اجتماعی استان در این خصوص دیدار خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد