امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۵۳۰۱۴۰۳۴۸۶۵۵۸۴۳۱۰۴۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:  سردار حسن شاهوارپور در نخستین نشست قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی (باغ موزه دفاع مقدس خوزستان) اظهار داشت: عزم خوبی برای اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس خوزستان به وجود آمده و اقداماتی است که در آینده به یادگار می‌ماند.

وی بیان کرد: تاریخ دفاع مقدس و گذشته با این شکل کارها جلوه پیدا می‌کند و از نوع معنوی می‌تواند شاخص قرار گیرد طراحی این پروژه با زحمات حجت ثمره پیدا کرده و مکتوب و در صورتی که تمامی خواسته‌های ما لحاظ شده باشد گام بعدی یعنی اجرای آن را آغاز خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: انتخاب شهردار اهواز برای

اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند کمک خوبی برای پیشبرد کارها قرار گیرد.

شاهوارپور در پایان از پشتیبانی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان خوزستان در حوزه تولید محتوا و ظاهرسازی اعلام آمادگی و حمایت کرد.

اعلام آمادگی در زمینه پروژه باغ موزه دفاع مقدس

همچنین منصور کتانباف در این جلسه اظهار داشت: بسیاری از استان‌های کشور از باغ موزه دفاع مقدس بهره‌‌برداری می‌کنند اما استان خوزستان در این زمینه مقداری تعلل داشته است.

وی خاطرنشان کرد: افتخار است که بتوان شرایط و زمینه لازم جهت تبیین دفاع قدس و رشادت‌های شهدا و رزمندگان را مهیا و نسل‌های آینده را از گذشته دفاع مقدس آشنا و آگاه کرد.

شهردار اهواز با اعلام آمادگی از حمایت در زمینه پروژه باغ موزه دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی تمامی دستگاه‌ها پای کار حضور داشتند و اکنون برای این پروژه نیز می‌توان چنین تقسیم‌بندی انجام داد.

طرح پروژه باغ موزه دفاع مقدس در صحن شورای شهر اهواز

در این جلسه جمال عالمی‌نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان عنوان کرد: کتانباف شهردار اهواز موضوع باغ موزه دفاع مقدس را در صحن شورای شهر اهواز ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد