امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۹۲۶۲۴۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: مسعود صدری صبح امروز شنبه در همایش مسئولان مواکب اربعین حسینی استان خوزستان با موضوع ابلاغ شناسنامه مواکب اظهار کرد: امروز میزبان ستاد عتبات عالیات و مهمان نیز خادمان اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) هستند. نقش دولت ساماندهی، سازماندهی و تأمین زیرساخت ها برای حضور باشکوه مردم است و اعتقاد داریم نقش دولت ساماندهی و سازماندهی مواکب برای خدمت رسانی در این ایام هست.

وی با اشاره به مردمی بودن کارهای خدمات رسانی به زائران حسینی افزود: به عنوان اداره کل اقتصاد دارایی خوزستان حرکتی را از دو سال قبل شروع و در طرحی مشارکتی نقش مکمل برای تأمین حمایت مالی مسجد محله به منظور راه اندازی موکب در مرز چذابه را ایفا کردیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان تصریح کرد: موقع شروع خدمات رسانی اعتبار ما شاید ۱۰ میلیون تومان بود ولی از سال قبل پیشنهاد این همکاری ها را به وزارتخانه اعلام و به تبع از همان سال در هر سه مرز حضور پیدا کردیم؛ اقتصاد و دارایی بیشتر نقش مشارکت و حمایت مالی را دارد ولی شکل مردمی بودن آن را حفظ می کنیم.

صدری با تاکید بر وجهه مردمی بودن خدمت رسانی مواکب داران به زائران حسینی ادامه داد: سال گذشته در مرز شلمچه، مهران و چذابه مشارکت بسیار فعالی داشت و یکی از وزارتخانه هایی است که با وجود گستره فعالیت های خود ابروزارتخانه محسوب می شود، حضور بسیار خوب و پررنگی در خدمت رسانی به زائران حسینی داشت.

وی در پایان گفت: امروز افتخار می کنیم که در خدمت خادمان حسینی باشیم و با جدیت هرچه تمامتر خدمت رسانی به زائران حسینی را در دستور کار خود قرار می دهیم.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد