امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۳۰۵۱۰۱۵۳۲۲۵۴۸۱۳۳۲۳۳۸۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با هدف توسعه و گسترش آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای و تامین نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی  ۱۷۳ هزار و ۴۲۶ نفر ساعت در مراکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان اجرا شد.

وی از فعالیت آموزشی این بخش در بیش از ۹۰ حرفه مهارتی خبر داد و افزود: درباره دوره‌های مهارت آموزی مختلف برگزار شده می‌توان از دوره‌های اپراتور جرثقیل، اطفای حریق، پرورش دهنده زنبور عسل، تعمیر موتور، تکنیک‌های مدیریت و سرپرستی، روان شناسی صنعتی در تمامی سطوح مهارتی با رویکرد صنعتی، خدماتی و کشاورزی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به هدف از اجرای آموزش در صنایع، گفت: در زمینه آموزش در صنایع، بخشی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه شاغلان بازار کار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقای سطح مهارت آنان همگام با فناوری‌های روز در قالب آموزش جوار کارگاهی ضمن کار و بین کارگاهی ارائه می‌شود.

وی  تعامل و همکاری بیشتر صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی جهت ارتقای سطح مهارت کارگران شاغل در واحدهای صنعتی را خواستار شد و تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان آمادگی‌های لازم برای ارائه انواع آموزش‌های مهارتی مرتبط با صنایع بر اساس استانداردهای بین المللی را دارد.

سواعدی عنوان کرد: شاغلان در صنایع پس از فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه مهارتی مطابق با استاندارد جهانی دریافت می‌کنند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد