امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۷۰۲۶۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۲۶ هزار و ۹۴۶ گواهینامه هوشمند الکترونیکی برای پذیرفته‌شدگان در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای صادر شد.

وی با اشاره به اهمیت صدور گواهینامه‌های الکترونیکی، افزود: با توجه به صرفه‌جویی در چاپ گواهینامه‌های مهارت و در راستای اقتصاد مقاومتی، مدارک پیشین این سازمان با مزیت‌های خاص خود که زمانبر و هزینه‌بر بوده‌اند، جای خود را به صدور کارت‌های هوشمند الکترونیکی دادند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان صدور کارت‌های هوشمند را جایگزینی مناسب برای گواهینامه‌های سنتی دانست و عنوان کرد: صدور گواهینامه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای جهت افزایش ضریب امنیت اجرا شده و به صورت بین‌المللی، بر اساس کد شناسه و کد ملی مهارت‌آموز، تا ۲۰ گواهینامه در آن ثبت می‌شود.

سواعدی گفت: سهولت حمل و نگهداری گواهینامه، امکان ثبت ۲۰ عنوان گواهینامه در یک کارت، ارتقای امنیت گواهینامه‌ها، افزایش سرعت صدور و تحویل گواهینامه به متقاضی و حذف فرآیندهای سنتی از قبیل نامه‌نگاری بین‌دستگاهی برای استعلام گواهینامه، از جمله مزایای گواهینامه‌های الکترونیکی هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: کارت هوشمند الکترونیکی به سیستم جامع پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی http://azmoon.portaltvto.com متصل می‌شود و استعلام آن در صورت نیاز از سوی نهادها و سازمان‌ها و بدون نیاز به مکاتبات اداری و کاغذی، به صورت آنلاین و آفلاین با وارد کردن کد شناسایی که روی کارت درج شده، در این سامانه قابل انجام است.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد