امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۷۰۲۴۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: قدرت‌الله دهقان در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: تمامی اعضا و کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد اربعین خوزستان تلاش دارند مرزهای شلمچه و چذابه را مهیای پذیرایی از زوار حسینی در مراسم اربعین کنند. تا بتوانیم آن گونه که شایسته است به استقبال زوار برویم.

وی تصریح کرد: تمام تمهیدات برای برگزاری مراسم اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه از جمله تمهیدات زیرساختی و خدمات‌رسانی، استقرار مواکب،‌ برقراری ارتباط با واحدهای مردمی، تامین غذا و آبرسانی و همچنین تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی تدارک دیده شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه تلاش داریم مراسم اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه با امنیت کامل برگزار شود، عنوان کرد: توصیه ما به زوار این است که هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه روادید اقدام کنند و این کار را به روزهای پایانی که دفاتر صدور روادید شلوغ هستند، موکول نکنند.

دهقان ادامه داد: دولت عراق اعلام کرده که زائران را بدون ویزا به این کشور راه نمی‌دهد. بنابراین زوار فکر و تصور اینکه بدون روادید می‌توانند از مرز خارج شوند را از ذهن خود پاک کنند و بدون روادید به هیچ وجه رهسپار مرزها نشوند.

وی بیان کرد: از طریق دولت عراق مدت‌ زمان روادید طولانی‌تر شده است و بهتر است افرادی که قصد زیارت اباعبدالله را در مراسم اربعین دارند هر چه زودتر به کشور عراق سفر کرده و از فضیلت این زیارت بهره‌مند شوند تا زودتر نیز بتوانند به شهرهای خود بازگردند.

 

منبعکخبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد