امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

مهدی تاج

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان به نقل از فارس : مهدی تاج شامگاه دیروز در آیین تجلیل از فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قهرمان خوزستان اظهار کرد: این وضعی که در فوتبال ما داریم با چالش‌هایی هم روبه‌رو هستیم و یکی از این چالش‌ها فوتبال‌ستیزی است و باید تلاش کنیم که فضای ورزش آن را آرام کنیم، زیرا فضای فوتبال نباید ملتهب باشد و با این وضع به جایی نمی‌رسد؛ پس باید بد گفتارها و بدگمان‌ها را تعطیل کنیم.

وی با بیان اینکه حرف‌هایمان را باید به‌صورت جدی منظم و مستند بزنیم، افزود: ما مایلیم اگر فسادی در فوتبال وجود دارد به‌صورت جدی دنبال شود.

رئیس فدارسیون فوتبال با اشاره به فساد احتمالی فوتبال بیان کرد: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز گفته که پرونده مختومه است ولی واقعیت این بوده که ما فوتبال‌ستیزی را نمی‌پسندیم، اعتمادمان این است که جامعه و کشور چیزی ندارد که جایگزین فوتبال کند و فوتبال خیلی گسترده بوده که بهترین راه این است که مهربان باشیم و فوتبال را بپذیریم.

تاج تصریح کرد: فوتبال در کشور ما اصلاً در حال سکون نیست و ما مرتباً باید پاسخ‌گو باشیم و این نیز امری طبیعی است، در فصل گذشته ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر بازی‌های لیگ را به‌صورت مستقیم با حضور در ورزشگاه دیدند و عده زیادی نیز هم از طریق گیرنده‌های شاهد مسابقات فوتبال بودند.

وی ادامه داد: وضع فعلی فوتبال ما بد نیست و اکنون در رده‌های سنی بزرگسالان اول آسیا، لیگ برترمان در رده دوم آسیا، فوتسال در جایگاه پنجم جهان، فوتبال ساحلی در رده ششم دنیا و فوتبال بانوان ما در رده‌های نخست آسیا قرار دارد و باید بگویم دیدن شرایط خوب است.

رئیس فدارسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امروز حریفان ما در حال انجام هزینه‌های بسیاری هستند و به‌صورت جدی فعالیت می‌کنند، بدین منظور در حال حاضر باید کشور را در ابتدا برای المپیک و هم مدال‌آوری در آن بسیج کرده و بعد هم تلاش کنیم به‌سمت مقدماتی جام جهانی برویم.

وی ادامه داد: ما فوتبالی‌ها، فوتبال را در دنیا به دو قسمت تقسیم می‌کنیم کشورهایی که در جام جهانی هستند و کشورهایی که در جام جهانی نیستند و ما باید حتماً در جام جهانی حضور داشته باشیم و می‌دانید که میزان خوشحالی که در کشور تولید می‌شود با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و در واقع مرزی ندارد و همه درگیر می‌شوند.

تاج گفت: تلاش می‌کنم معاون دادستان تهران را به‌عنوان مسؤول کمیته اخلاق انتخاب و انتصاب کنیم و خواسته ما این بوده که به صورت جدی به موضوع فساد در فوتبال بپردازیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد