امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۲۷۲۷۷۶

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: علیرضا آموزنده در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی میان دست اندرکاران امر خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان اعم از سپاه، نیروی دریایی، هلال احمر و سایر دستگاهها گفت: در این جلسه در مورد جانمایی جانمایی و نحوه ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی در مرز شلمچه بحث و تبادل نظر شد.

وی، ضمن تاکید بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف میان مراکز درمانی و استانداردهای رایج افزود: قرار شد تا سامانه ای را برای ثبت نام افراد خواهان مشارکت داوطلبانه برای خدمات رسانی درمانی به زائران طراحی و راه اندازی شود ضمن اینکه در این سامانه نیاز داوطلبانه نیز مطرح و سپس مورد بررسی قرار می گیرد.

آموزنده اظهار کرد: ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از حدود یک ماه و نیم پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، در تلاشیم تا امسال با آمادگی بیشتر نسبت به سال گذشته در حوزه سلامت و درمان زائران ظاهر شویم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: تمامی داروهای خاص پس از انجام نیازسنجی ها تامین و در اختیار واحدهای مربوطه قرار داده شد.

آموزنده با اشاره به اینکه سال گذشته مواکبی از شهرستانهای اطراف همچون ماهشهر و امیدیه خواهان ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران در کنار سایر خدمات قابل ارائه بودند و ما نیز در این باره به آنان کمک کردیم، گفت: قصد افزایش و ارتقاپی سطح کیفی خدمات به زائران امام حسین (ع) است و لذا آن دسته از مواکبی که خواهان همکاری هستند بایستی امکانات قابل ارائه را با خود همراه داشته باشند و در برخی موارد ما نیز به آنها کمک می کنیم.

وی افزود: سال گذشته در زمینه بهداشت و درمان خدمات گسترده، خوب و قابل قبولی را ارائه کردیم و امسال نیز با بسیج تمامی امکانات اعم از بیمارستانی، داروخانه ها، آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، اورژانس، پزشک، پرستار، اتاق عمل، درمانگاه و غیره به نحو بهتری خدمات رسانی به زائران را به انجام می رسانیم.

وی همچنین از تعریف طرحی برای آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه با کمک دستگاههای مرتبط در امر خدمات رسانی درمانی خبر داد و اظهار کرد: تمامی این تصمیمات و برنامه ریزیها به منظور افزایش سطح خدمات رسانی ها به زائران اربعین انجام می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد