امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

ملوان - نفت مسجدسلیمان

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:  در دومین دیدار از هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های نفت‌ مسجدسلیمان و خونه ‌به‌ خونه آمل به مصاف هم رفتند.

در این بازی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد برگزار شد جواد رحیم‌زاده با کمک احسان تیموری و عباس سعادت قضاوت این دیدار را انجام داد.

محمود فکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان یوسف بهزادی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی (۷۸- رضا یزدان‌دوست)، سعید غلامعلی بیگی، عباس یحیی بیگی، حمید نعمتی، حسین دوستدار، احمد گمار (۵۱- محمد علی‌نژاد)، پیمان میری و احمد حجتی (۳۰- احمد داودی) را به میدان فرستاد.

همچنین میر رسول حسینی، سجاد مشکل پور، محمد قریشی  حمید دیوسالار، فرشاد فرجی، مهران امیری، میلاد ابطحی (۷۹- مهدی حقی)، مهدی خیری (۶۶- سجاد آشوری)، هادی خیری، محمد قاسمی‌نژاد و روح‌الله باقری (۸۱- رضا آقابابایی) از سوی جواد نکونام سرمربی خونه‌ به‌ خونه آمل به میدان رفتند.

در این بازی روح‌الله باقری در دقیقه ۱۰ یک گل را برای تیمش خونه‌ به‌ خونه آمل به ثمر رساند تا با این گل تیم میهمان با پیروزی از میدان خارج شود و ۳ امتیاز هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال را به دست آورد.

با این شکست تیم نفت مسجدسلیمان صدرنشینی در جدول لیگ دسته یک را از دست داد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار گرفت.

تیم خونه‌ به‌ خونه آمل نیز ۸ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد