امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

images

به گزارش خبرنگار شبکهخبری تفکر جوان به نقل از ایسنا ؛ اسماعیل ارزانی بیرگانی با اشاره به جلسه بررسی مشکلات ملاشیه اهواز که شب گذشته با حضور استاندار خوزستان و مدیران برخی دستگاه‌ها در این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست ۱۵ میلیارد تومان جهت تکمیل سیستم فاضلاب منطقه ملاشیه اختصاص داده شد. همچنین استاندار قول احداث یک مجتمع فنی و حرفه‌ای در این منطقه را دادند.

وی افزود: از محل اعتبارات عمرانی فرمانداری اهواز نیز یک کتابخانه در ملاشیه در حال احداث است و همچنین یک سالن ورزشی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت آسفالت ملاشیه گفت: شهردار اهواز نیز در نشست شب گذشته تعهد کرد که آسفالت خیابان‌های ملاشیه انجام شود. همچنین مشکلات آموزش و پرورش و بخش‌های دیگر مطرح شد که پیگیری‌ها جهت برطرف شدن این مشکلات انجام خواهد شد.

ارزانی بیرگانی با بیان این که استاندار خوزستان اعتباراتی جهت رسیدگی به مناطق حاشیه شهر اهواز از وزارت نفت جذب کرده است، تصریح کرد: این اعتبارات به مناطق حاشیه اهواز اختصاص خواهد یافت که این امر اکنون از منطقه ملاشیه آغاز شده و مناطق دیگر را نیز شامل خواهد شد. این اعتبارات جهت انجام پروژه‌های عمرانی در مناطق حاشیه و برطرف کردن مشکلات این مناطق تامین شده است.

فرماندار اهواز ادامه داد: در تلاش هستیم که بیشتر مناطق حاشیه شهر تحت پوشش این اعتبارات قرار گیرد. ملاشیه، زرگان، عین ۲، منبع آب، علی‌آباد، کوی انقلاب و کوی علوی و دیگر مناطقی که دارای مشکل هستند، در این طرح مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان این‌که در حال حاضر جمعیت مناطق حاشیه‌نشین اهواز حدود ۴۵۰ هزار نفر است، اظهار کرد: هر منطقه مشکلات خاص خود را دارد ولی مشکل مشترک تمام این مناطق، سیستم فاضلاب، آسفالت و عمران شهری است.

فرماندار اهواز با بیان این‌که نتایج جلسه بررسی مشکلات منطقه ملاشیه مناسب بوده است، گفت: علاوه بر بررسی مشکلات عمده منطقه ملاشیه، مشکلات انفرادی اهالی نیز مورد توجه استاندار قرار گرفت و پیگیری برای برطرف کردن این مشکلات انجام شده است. در بخش مشکلات عمومی نیز فرمانداری مامور شده است که مشکلات عمومی این منطقه را پیگیری کند.

جلسه بررسی مشکلات منطقه ملاشیه اهواز شب گذشته با حضور استاندار خوزستان، فرماندار اهواز و مدیران برخی از دستگاه‌ها و اهالی این منطقه در مسجد امام صادق(ع) ملاشیه برگزار شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد