امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حجم دانش آموزان پسر و دختری که در مقطع ابتدایی در خوزستان لباس فرم تهیه می‌کنند، چشمگیر است و می‌توان از این ظرفیت به سود واحدهای تولیدی درون استان استفاده کرد.وی افزود: ظرفیت واحدهای تولیدی پوشاک ظرفیت بسیار خوبی است که در استان وجود دارد و در این زمینه می‌توان از توان و ظرفیت آن‌ها برای تولید پوشاک موردنیاز مدارس استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: همچنین بخشی از تولیدات پوشاک مدارس نیز می‌تواند به درون منازل و کسانی که در خانه به تولید می‌پردازند، برونسپاری شود؛ این کارها می‌تواند در فصل آغاز مدارس به ایجاد یک اشتغال فراگیر کمک شایانی کند.

محمدیان عنوان کرد: تولید پوشاک مورد نیاز مدارس در درون استان از سال‌های گذشته آغاز شد و اکنون نیز ادامه دارد. امیدواریم این مساله به عنوان یک فرهنگ عمومی در نظر گرفته شود تا بتوانیم از توان و تولیدات درون استان بهره ببریم و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.

وی گفت: واگذاری تولید این پوشاک به واحدهای تولیدکننده در خوزستان کمک ویژه‌ای در راستای رونق این واحدهاست زیرا میزان تولید موردنیاز، تولیدی انبوه است و می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدکننده داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدکننده پوشاک در استان عمدتا در بحث تولید پوشاک صنعتی فعال هستند و از توانمندی‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه برخوردار هستند. با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی استان، شناخت آن‌ها نسبت به تقاضای بازار مطلوب است و به این دلیل تولیدات با کیفیتی دارند.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد