امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۸۷۰۴
باشگاه خبرنگاران تفکرجوان: دکتر شهرام لک در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال در مجموع حدود پنج هزار و ۴۰۰ دانشجو از طریق کنکور کارشناسی ارشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان پذیرفته شده‌اند که ثبت‌نام این دانشجویان از ۱۴ شهریورماه آغاز خواهد شد و تا یک یا دو هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای افزایش سرعت ثبت‌نام و پیشگیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه، ثبت‌نام‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان باید برای ثبت‌نام به سایت واحدی که در آن پذیرفته شده‌اند، مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند؛ سپس این مدارک از سوی کارشناسان آموزش بررسی شده و نتیجه آن حداکثر در طی یک روز کاری به فرد اطلاع داده می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: پس از تایید مدارک، زمان و ساعت مراجعه به دانشگاه به پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد و این افراد می‌توانند برای تایید نهایی مدارک خود به دانشگاه مراجعه کنند؛‌ مراجعه‌کنندگان باید مدارکی مانند کارت ملی، عکس، مدرک کارشناسی و … را در هنگام ثبت‌نام به همراه داشته باشند. داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جزییات مدارک و نحوه ثبت‌نام، به اطلاعیه درج شده در سایت واحد مورد نظر مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد