امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۸۷۰۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص موفقیت تیمش در چهار هفته ابتدایی لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: با توجه به این‌که آماده‌سازی تیم به موقع انجام شد و نفراتی که می‌خواستیم جذب شدند و همچنین اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم، موفق شدیم بازی‌های لیگ را بسیار خوب شروع کنیم.

وی افزود: ما تاکنون در چهار هفته سپری شده از لیگ و یک دیدار از جام حذفی به پیروزی رسیده‌ایم و گل خورده هم نداشته‌ایم.  این نشان می‌دهد کار به خوبی انجام شده است و سختی‌هایی که بازیکنانم در این راه کشیده‌اند به ثمر نشسته است و باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم. ۳۰ بازی دیگر در لیگ یک پیش رو داریم و باید تعادل را برقرار کنیم تا روند موفقیت‌ها حفظ شود و در نهایت تلاش‌های‌مان منجر به صعود شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا کسب این موفقیت‌ها راه صعود تیم به لیگ برتر را هموار کرده است؟ گفت: چهار گام را به خوبی برداشته‌ایم و ۳۰ گام دیگر تا صعود فاصله داریم و ان‌شاءالله با کمک خدا و تلاش بیشتر بازیکنانم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به این‌که ما اکنون صدر جدول هستیم، تیم‌هایی که در ادامه روبه‌روی ما حاضر می‌شوند با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد تا ما را پایین بکشانند و به همین دلیل کار ما سخت‌تر می‌شود و باید بازی به بازی سخت‌کوش‌تر باشیم و تمرینات را با جدیت بیشتری دنبال کنیم تا در نهایت امتیازات لازم کسب شود.

فکری در پاسخ به سوال دیگری که چقدر به بازیکنان گوشزد می‌کنید که راه طولانی تا صعود به لیگ برتر دارید؟ گفت: من و بازیکنانم حق داریم برای هر برد یا باخت، یک تا دو روز خوشحال یا ناراحت باشیم. بعد از آن باید برد یا باخت به فراموشی سپرده شود و تلاش کنیم تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم و نباید در باد آن برد بخوابیم، چرا که ممکن است این موضوع ما را پایین بکشاند. بازیکنانم این را می‌دانند و ما هم این موضوع را به آن‌ها گوشزد می‌کنیم تا در ادامه با تلاش، رفاقت و رقابت بتوانیم امتیازات لازم را به دست آوریم.

وی در ادامه درباره دیدار تیمش برابر فجر سپاسی که با برد یک بر صفر نفتی‌ها همراه بود نیز اظهارکرد: با توجه به این‌که حریف وقت‌کشی می‌کرد، به نظر من در ۱۰ دقیقه پایانی که ما گل را به ثمر رساندیم بازی کمی شکل گرفت. تیم فجر از ابتدا وقت تلف می‌کرد و متاسفانه داور خیلی به این وقت‌کشی توجهی نداشت و ما از داور درخواست می‌کردیم که به حریف تذکر دهد و او هم می‌گفت که وقت را خواهد گرفت اما وقت‌کشی سرعت بازی را می‌گیرد و تیم مقابل را عصبی می‌کند و این کار جوانمردانه‌ای نیست. به هر حال داور هم نباید اجازه این کار را به حریف می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: به هر حال بازی خوب و سختی بود.  فجر تیم خوبی است  و از نفرات خوبی هم بهره می‌برد. آن‌ها به ما هم فشار آوردند ولی بازیکنان با تمرکز بازی کردند و به حریف فرصت ندادند و در نهایت از موقعیت به دست آمده استفاده کردند و توانستیم سه امتیاز شیرین را به دست آوریم.

وی در ادامه، گفت: ما قرار است در جام حذفی به مصاف گسترش فولاد برویم که البته هنوز تکلیف‌مان مشخص نیست و نمی‌دانیم باید در جام حذفی بازی کنیم یا این‌که باید در هفته پنجم لیگ رودرروی آلمینیوم اراک قرار بگیریم. گویا قرار است، گسترش این هفته بازی عقب افتاده خود با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ را انجام دهد و به همین دلیل تکلیف ما مشخص نیست.

فکری بیان کرد: به هر حال اگر قرار است در جام حذفی بازی کنیم، با جدیت رودرروی گسترش قرار می‌گیریم و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم. اگر هم در بازی لیگ یک به مصاف آلمینیوم رفتیم که در آن دیدار هم به دنبال حفظ جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی هستیم.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد