امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۸۱۹۳۳باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علی خدادادی عصر دیروز در آئین افتتاح خانه هلال کوی مندلی اهواز اظهار کرد: یکی از اهداف خانه های هلال ترویج فرهنگ کمک به همنوع و مساعدت به تسکین آلام بشری است که از وظایف جمعیت هلال احمر و خانه های هلال محسوب می شود.

وی افزود: اگر شرایط و فضای فیزیکی مهیا شود و افراد متعهد و پیگیر در خانه های هلال فعالیت کنند، می توانند صدای رسایی برای بیان مشکلات و انعکاس آنها به مسئولان باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: با ایجاد خانه های هلال می خواهیم فضا و تریبونی را برای انعکاس مشکلات مردم به مسئولان فراهم کنیم تا جمعیت هلال احمر و خانه هلال حلقه وصل مردم و مسئولان باشد.

خدادادی با بیان اینکه خانه هلال می تواند حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان باشد، گفت: از طرفی ما هم مجدانه به دنبال امکاناتی هستیم تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا با شناسایی افراد آسیب پذیر با ارائه آموزش های لازم آنها را توانمند کنیم تا بتوانند با آسیب های اجتماعی و زندگی در شرایط سخت مقابله کنند.

وی ادامه داد: از طرفی باید شرایطی را فراهم کنیم تا معیشت و نیاز افراد آسیب پذیر و نیازمند رفع شود که در همین راستا مقرر شد تا از محل اعتبارات و درآمدهای هلال احمر مبلغی را برای تأمین نیازهای دانش آموزان این منطقه اختصاص دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: وظیفه ما در وهله اول ارائه خدمات آموزشی به منظور توانمندسازی اقشار نیازمند و آسیب پذیر و در وهله دوم رفع مشکلات معیشتی و پیگیری حل مشکلات مردم است.

خدادادی با بیان اینکه خوزستان با شرایط ویژه ای که دارد نباید شاهد چنین محرومیت هایی باشد، تأکید کرد: قطعا برازنده نیست که در استانی که این همه امکانات دارد شاهد وضعیت نامناسب زندگی در حاشیه شهرها باشیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که در حال انجام است، امیدواریم در آینده نزدیک حاشیه های شهر اهواز مثل مرکز آن به مناطق برخوردار تبدیل شوند و با پیگیری های مسئولان و نمایندگان اهواز در مجلس شاهد تلاش و جدیت همه مسئولان در رفع محرومیت این مناطق باشیم.

طبق این گزارش، خانه هلال کوی مندلی اهواز به نام شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان و دو عضو شورای اسلامی شهر اهواز افتتاح شد. در حاشیه این مراسم به همت اعضای خانه هلال کوی علوی اهواز، پس از قربانی گوسفند و پخت عذا، ۴۰۰ وعده غذایی و ۱۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان کوی علوی و مندلی توزیع شد.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد