امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /


باشگاه خبرنگاران تفکر جوان:
کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باید به مرحله اول بحران یعنی پیش‌بینی و پیشگیری بیشتر وارد شویم. به هر میزان که در این زمینه هزینه کنیم، در واقع سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. هزینه‌های این مرحله حتی یک‌صدم هزینه‌های مقابله و بازسازی پس از بحران نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا صبح امروز جلسه پیشگیری از آتش‌سوزی‌های ناشی از وضعیت نامناسب سیستم برق در پاساژ‌های تجاری کلانشهر اهواز با هدف ایمن‌سازی سیستم برق و گاز این پاساژها در اداره‌کل مدیریت بحران استان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان این‌که در جلسه امروز دستگاه‌های متولی گزارشی از پاساژهای تجاری که احتمال دارد حادثه‌ساز باشند، ارائه دادند، ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد کارگروه متشکل از اداره کل مدیریت بحران و اداره‌کل امور شهری استانداری خوزستان، فرمانداری اهواز، سازمان نظام مهندسی، شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مجامع امور صنفی و دیگر دستگاه‌های متولی حوزه برق و گاز تشکیل شود.

حاجی‌زاده افزود: این کارگروه با مالکان پاساژان تجاری در اهواز، جلساتی خواهد داشت تا هرچه سریعتر نسبت به ایمن‌سازی وضعیت برق و گاز پاساژهای خود اقدام کنند. در گام اول مقرر شد این کارگروه کار خود را با سه پاساژ خرم و ارم ۱ و ارم ۲ در خیابان امام خمینی اهواز آغاز کند.

وی ادامه داد: با مالکان این سه پاساژ در گام اول جلساتی برگزار خواهد شد تا هر چه سریعتر ساماندهی وضعیت برق و گاز این پاساژها انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد